25 lat kultowej linii Diamond Natura Bisse

19 marca celebrowaliśmy jubileusz ćwierćwiecza przełomowej linii pielęgnacyjnej Diamond, hiszpańskiej marki Natura Bissé. Z tej okazji, na zaproszenie rodziny Missala, przybyła do Polski Patricia Fisas, wiceprezes i szef działu badań i rozwoju w grupie Natura Bissé.

Joanna i Stanisława Missala z Quality Missala z Patricią Fisas i Sali Flores z
Natura Bissé

W dniu 19 marca w hotelu Flaner przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie odbyło się spotkanie celebrujące 25 rocznicę powstania przełomowej linii pielęgnacyjnej Diamond hiszpańskiej marki Natura Bissé. Pierwszym produktem z tej serii wprowadzonym na rynek był krem Diamond Cream.

Diamond Cream ma od lat ma grono wiernych klientek, należą do nich m.in Beyonce, Gwyneth Paltrow, Madonna, Kelly Rowland

25 lat temu firma Natura Bissé wprowadziła na rynek Diamond Cream pierwszy krem przeciwko oznakom starzenia skóry oferujący kompleksowe rozwiązanie przeciwstarzeniowe. Specjaliści marki odkryli moc energii jako źródła młodości i opracowali unikalną formułę kosmetyczną, która do dziś pozostaje światowym bestsellerem. Krem Diamond zrewolucjonizował branżę kosmetyczną dzięki swojej pionierskiej formule, ale także wyjątkowemu pozycjonowaniu na rynku i stał się produktem pożądanym zarówno przez celebrytów oraz ekspertów branży kosmetycznej.

Z okazji 25-lecia marka Natura Bissé przygotowała dla swoich klientów wyjątkowy zestaw ikonicznych  produktów Diamond Discovery Set, w którym znalazły się miniatury bestsellerowych produktów marki: Luminous Rich Luxury Cleanse rozświetlający żel oczyszczający; Diamond Cocoon Hydrating Essence nawilżający tonik; Diamond Extreme Eye krem pod oczy niwelujący oznaki zmęczenia i starzenia; Diamond Extreme Serum skoncentrowane serum energizujące; Diamond Extreme Cream Rich Texture przeciwzmarszczkowy krem nawilżający.

Wszyscy goście naszego spotkania otrzymali taki zestaw w prezencie.

Patricia Fisas wyczerpująco odpowiadała na wszystkie pytania Joanny Missali

Niezwykłe wydarzenie świętowaliśmy w gronie gości – naszych partnerów, dziennikarek i influencerów. W części oficjalnej mogli oni zapoznać się z historią marki, którą ciekawie przedstawiła Patricia Fisas, wiceprezes oraz szefowa działu badań i rozwoju w grupie Natura Bissé, z pomocą Joanny Missali z Quality Missala. Opowiadała między innymi o historii przełomowej linii Diamond oraz specyfice marki Natura Bissé, a także o kierunkach rozwoju rynku pielęgnacji i spa.

Część oficjalną zakończył pokaz rytuału pielęgnacyjnego Natura Bissé. Nasz szkoleniowiec Monika Owczarek z Jolantą Kusiak z Quality Missala prezentowały zarówno poszczególne kroki pielęgnacyjne jak i masaż, który każdy może wykonać w domu podczas nakładania kosmetyków.


Rytuał pielęgnacyjny Natura Bissé, prezentowały Monika Owczarek, szkoleniowiec
Natura Bissé i Jolanta Kusiak z Quality Missala.

Po zakończeniu części oficjalnej nasi goście: partnerzy, influencerki i dziennikarki oddali się rozmowom kuluarowym i chętnie fotografowali się z nami.

Patricia Fisas i Saly Flores z
Natura Bissé w otoczeniu zespołu Quality Missala
Joanna Missala i Hanna Duch właścicielka perfumerii Mada w Grójcu
Stanisława Missala z Aleksandrą Lubańską-Czubak z Wysokich Obcasów
Anna Rukat z Quality Missala i Marzena Robinson z The Warsaw Voice
Beata i Mariusz Nurczyk właściciele Perfumerii ISATIS w Ostrołęce z Markiem Missalą
Paula Antczak i Alexa Antczak właścicielka gabinetu Kosmetologia Alexa w Warszawie z Bożeną Zubrzycką z Quality Missala
Patricia Fisas z Natura Bissé i Magdalena Drusal właścicielka Drusal Salon Urody w Sopocie
Danuta Bybrowska z PANI i Anna Rosińska z Wysokich Obcasów Extra
Anna Kątna z Hotelu Sheraton Sopot z Moniką Owczarek szkoleniowcem
Natura Bissé
Blogerki Agata Herbut i Magdalena Lach

Leave a Reply