W Perfumerii Quality Missala powitaliśmy nową markę prosto w Włoch! Jesteśmy zachwyceni i podekscytowani i mamy nadzieję, że zapachy Venti4 skradną serca polskich miłośniczek i miłośników perfum.
Venti4 harmonijnie łączy to co materialne z tym co ulotne. Perfumy dla marki tworzą mistrzowie rzemiosła, z pasją rozwijający swoją sztukę i z radością oddający w niej ducha włoskiego stylu życia.
Zdaniem Eve Neuberger, twórczyni marki „Venti4 jest prawdziwie osobistym doświadczeniem. Jest świętowaniem chwil radości i szczęścia, które przychodzą, trwają, przemijają i powracają – jak godziny dnia i nocy”.
Venti4 jest zatem kolekcją emocji i barw – hołdem dla Włoch, dla włoskiego światła i włoskich krajobrazów oraz dla włoskiej filozofii życia ceniącej piękno chwil i urok… drobiazgów. La dolce vita!

Marka stworzyła dwie kolekcje: Classic Edition oraz The Artisan Edition i każda z nich liczy po cztery zapachy. W linii Classic znajdujemy kolekcję olfaktorycznych kolorów, które można nosić pojedynczo lub łączyć, tworząc własne, unikalne kompozycje. Z kolei artystyczna kolekcja Artisan jest fuzją sztuki, koloru i włoskiej estetyki, którą współtworzył projektant Stéphane Roches (RStephane21).

Jak pachną poszczególne kreacje? Zacznijmy od linii Classic. Świetlisty i eteryczny, kwiatowy zapach Bianco, zainspirowany wybrzeżem Amalfi, to czystość i światło, blask słońca odbity w tafli wody. Verde, wodna kompozycja, która powstała pod wpływem piękna Jeziora Como, otula świeżą zielenią. Pełne radości życia orientalno-drzewne Rosso inspirowane Toskanią to perfumy intensywne i zmysłowe. Vorrei jest odważnym, aromatycznym zapachem, który zaskakuje i zapada w pamięć – jak oryginalne włoskie auta w Emilia-Romania.

Kolekcję Artisan rozpoczyna orientalno-drzewna Roda, zachwycając zamkniętą we flakonie mineralną świeżością Dolimitów. Cytrusowe Splendido to świeżość, słona morska bryza i seledynowa jasność Morza Śródziemnego w Portofino. Pełen energii i emocji skórzany zapach Palio oddaje atmosferę wyścigów konnych w Sienie. Łagodny, delikatnie orientalny Chicco otula apetycznymi nutami gourmand, kusząc aromatem kawy i słodkich, włoskich deserów.
Na zakończenie ciekawostka: logo Venti4 (ventiquatro – wł. dwadzieścia cztery) nawiązuje do radosnych zbiegów okoliczności w życiu i do chwil powracających i powtarzających się jak godziny na zegarze. To też odniesienie do 24-karatowego złota i czasu, który jest obecnie dla nas najcenniejszy. Logo marki powstało z przekształconej i powielonej w lustrzanym odbiciu liczby 24.

Z kolei korki flakonów, inspirowane twórczością Ettore Sottsassa, podkreślają połączenie sztuki i rzemiosła.

Gorąco zachęcamy, by poznać tę oryginalną markę. Próbki zapachów dostępne są w naszym butiku internetowym.







