W połowie października gościliśmy w Quality założyciela, właściciela i CEO domu perfumeryjnego Widian, Alego Aljaberiego. Była to jego pierwsza wizyta w Polsce i zbiegła się z premierą najnowszego zapachu marki Widian.
Przypomnijmy, że marka Widian czerpie inspiracje z orientalnych tradycji perfumeryjnych, które interpretuje w nowoczesny i wyrafinowany sposób, produkując perfumy we Francji i używając wyjątkowych, nieco zapomnianych surowców. Marka stworzyła do tej pory cztery linie perfum: Black Collection – zapachy budujące symboliczny most między Wschodem a Zachodem, łącząc francuską perfumerię z arabskimi pustyniami, Gold Collection – perfumy inspirowane kulturą arabską, Velvet Collection –
kwiatowe kompozycje będące połączeniem klasyki i nowoczesności Bliskiego Wschodu oraz Sapphire Collection – perfumy będące fuzją Orientu z elegancją współczesnego świata. Bestsellerem marki w krajach Wschodu jest Liwa, perfumy inspirowane rodzinnym miastem Alego Aljaberiego, zaś na Zachodzie – tajemniczy i elegancki London.
W trakcie pobytu w Warszawie nasz gość poprowadził w Domu Perfum Quality Missala na warszawskim Bemowie szkolenie z historii i współczesności marki Widian dla partnerów i pracowników Perfumerii Quality, zaś w salonie Quality przy Mokotowskiej spotkał się z klientami oraz przedstawicielami mediów i influencerami, prezentując Yasat – najnowsze perfumy marki Widian.
To były bardzo intensywne i bardzo ciekawe dni. 🙂 Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.